.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار قائم‌شهر: رفتار اعضای شورای شهر باعث دلسردی یک سرمایه‌گذار شد!
فرماندار قائم‌شهر با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران، گفت: باید راهی برای ورود بخش خصوصی به دستگاه‌های اجرایی پیدا کنیم تا مشکلات موجود کاهش یابد و در این راستا تمامی مدیران اجرایی آنچه در توان دارند برای حمایت از سرمایه‌گذاران بگذارند.

مهدی محمدی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان قائم‌شهر، اظهار داشت: جلسات کارگروه اشتغال باید با جدیت پیگیری شود زیرا موضوع این جلسه دغدغه همه مردم است.

وی افزود: باید در این جلسات در پی برطرف کردن مشکلات باشیم، چرا که دستگاه‌های اداری دیگر امکان جذب نیرو ندارند و این نیروهای مازاد که در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار هستند، فشار سنگینی به دولت وارد می کنند.

فرماندار قائم‌شهر با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران، خاطرنشان کرد: باید راهی برای ورود بخش خصوصی به دستگاه‌های اجرایی پیدا کنیم تا مشکلات موجود کاهش یابد و در این راستا تمامی مدیران اجرایی آنچه در توان دارند برای حمایت از سرمایه‌گذاران بگذارند.

این مسئول اذعان کرد: بخش خصوصی برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست قائم‌شهر اعلام آمادگی کرده بود، اما اعضای شورای اسلامی شهر اعلام کردند چنانچه در سود این کارخانه شریک شوند، مجوز صادر می‌کنند که متاسفانه با عدم همراهی اعضای شورا، این طرح به نتیجه نرسید.

محمدی در پایان گفت: متاسفانه این سرمایه‌گذار نسبت به انجام فعالیت در قائم‌شهر دلسرد شد، اما با پیگیری‌هایی که با استاندار انجام خواهم داد، همچنان خواستار راه اندازی کارخانه کمپوست در این شهرستان هستم.

یادآور می شود، احداث کارخانه کمپوست در قائم‌شهر از سال ۸۵ آغاز شد و در حال حاضر روند احداث این کارخانه متوقف شده است./ قائم آنلاین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قائم شهری 27 آبان 1393
واقعا اعضای شورا به جای جذب سرمایه گذار به فکر شراکت با اون بودند ؟ عجب اعضای شورایی داریم ما قائم شهری ها
نا شناس 26 آبان 1393
از ماست که بر ماست
نا شناس 26 آبان 1393
متاسفانه آقای علیپورو حسینی نماینده مردم ............قائم شهر وقتی دنبال تایید صلاحیت افراد مورد نظرت بودی و آنها راهی شورا کردی بفرمائید تحویل بگیرید اینها حمایت شده شماها هستند اگه کسی که رد صلاحیت میشه دوباره رایزنی نشه این گونه مصیبت در دامن این مردم گسترش پیدا نمی کنه اینها همان شورای شهر هستند یک مصوب کردن در داخل بازار نرد آهنی بزنن دو هفته بعد دوباره مصوب کردن آنها رابریدن بردن اینها عقل کل یک شهر دویست هزار نفری هست خدا عاقبت همه مارا بخیر کندالبته حق ماهم هست تا زمانی با ................شام لباس ورزشی و شارژ تلفن و ................. و خودنویس و شبهای انتخابات با سازو نوازهای کاذب آقایان رای جمع میکنند عاقبت ما بدتر ازاین هم میشه آقای فرماندار عزیز
نا شناس 26 آبان 1393
اين سرمايه گذار واقعا سرمايه دار بود خيلي حيف شد
از كشور تركيه آمد
منتظر قائم 28 آبان 1393
باور کنید ما از شورای شهر خیر ندیدیم . خواهش می کنم آقای فرمانار عزیز و کاربلد یک فهرستی از کارکنان جدیدالورود به شهرداری را منتشر کن تا سرافکنده شود هر که در او غش باشد . فک و فامیل اعضای شورا در شهرداری چکار می کنند
نا شناس 28 آبان 1393
* کشور اگر قانون داره پیگیری کنند نماینده عالی و رسمی دولت داره ادعا می کنه اگر درسته پیگیری و اطلاع رسانی اگر غلط است بررسی اعاده حیثیت و عذر خواهی از تشویش اذهان ؟؟؟ برای اینه که مملکت و بالاخص قائم شهر و مازندران آباد نمی شه
بي نام 27 آبان 1393
نقش رسانه ها در طرح مسائل ومشكلات بايد بسيار پررنگ تر شود . بايد خواسته هايمان در رسانه ها منعكس گردد . حق مردم بيش از اينها است .
کارگر بلا تکلیف نساجی 28 آبان 1393
هر دم از این باغ بری می رسد........اینجا از این قبیل اتفاقات اصلا عجیب نیست، امری عادیست که در زمینه های متعدد و از جانب مسئولین مختلف واقع می شود. فقط خدا می داند که آخر و عاقبت این شهر به کجا خواهد انجامید. خدایا پناه می بریم بر تو.
نا شناس 29 آبان 1393
افای فرماندار وقتی شما در مقابل تخلفات افرادی مثل میرزایی سکوت می کنی جه بسا شریک تخلفات انها از جمله استخدام بی حساب کتاب اقوامشان در شهرداری هستی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.